Medion Akoya P5361 E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Medion Akoya P5361 E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

willyc 12-10-2012
Geschreven voor: Medion Akoya P5361 E

Zit een goede videokaart in. Start niet sneller op dan mijn vorige computer (quadcore 2500mhz). Is redelijk stil qua harddisk en ventilatie. Wel een vervelende rammel in de kast zelf soms. Moet dan een tikje krijgen om weer stil te worden.
Heeft maar 4 USB 2.0 aansluitingen aan de achterkant en geen 3.0 aansluiting achter (wel 2 voor).
Medion site is echter niet betrouwbaar. Het review welke ik heb ingestuurd zou geplaatst worden maar dat gebeurt dus niet. Ik heb daarom ook grote twijfels bij de betrouwbaarheid van de gemiddelden op de site.
Computer werd gestuurd in een grote doos waar nog erg veel speling zat. Buitendoos flink beschadigd, waarbij je je afvraagd wie ermee gegooid heeft.
Volgens de site hoort bij deze confugatie een draadloos toetsenbord, een draadloze muis en een radio-usb. De radio USB wordt er niet bijgeleverd en de muis en toetsenbord zijn gewoon bedraad. Wanneer vraag om nazending van het draadloze gebeuren reageert Medion pas na 5 werkdagen dat ik hier geen recht op heb. De terugzendtermijn is dan reeds verstreken. Zéér onbehoorlijk. Ook op een tweede vraag om dit recht tetrekken wordt niet ingegaan op de cijfers en typenummers, maar botweg aangegeven dat er een bedraad toetsenbord bij hoort. U bent gewaarschuwd.

willyc 12-10-2012

Nu hebben ze op de site aangepast dat het om een bedraad toetsenbord en muis gaat, en de radio-usb is verdwenen. Het is dat ik een printscreen heb bewaard anders zou ik nog aan mezelf gaan twijfelen.............Maar ook voor nieuwe kopers dus geen draadloos gebeuren en usb-radio bij deze computer.